Zaman Yönetimi Eğitimi
Eğitimin Amacı :
Zamanın önemini, zamanımızı çalan şeylerin neler olduğunu, nerelerden zaman kazanabileceğimizi ve iyi bir zaman kullanıcısının özelliklerini ve en iyi zaman planlamasının sırlarını anlatmaktır.
Eğitimin İçeriği :
Zaman nedir? Zamanın önemi - Zamanın etkin kullanımını etkileyen faktörler,kelimeler - İnsanlar zamanlarını niye boşa harcarlar? - Zaman tuzakları neler /Zamanı çalan hırsızlar ve hırsızların tutuklanması - Sizden kaynaklanan ve zaman kaybına neden olan faktörler - Önceliklerin belirlenebilmesi - Zamanı etkin kullanmayı engelleyen alışkanlıklarımız - Kendi zaman anlayışımızı geliştirmek - Zamanı etkin kullanmak için teknikler - Zaman yönetiminde akış - Zamanı kullanma soruları -Kullanabileceğimiz zaman çeşitleri -Nasıl daha fazla üretken olunur? -Zamanı İyi Değerlendirmenin Bize Kazandıracakları -Size daha fazla zaman verilse ne yapardınız ? -Gecikmelerle Mücadele -Planlama, Kısıtlı Zamanın Stresinden Kurtulmanın Anahtarıdır -Daha iyi bir zaman yönetimi için atılması gereken 10 adım
Eğitim Süresi:
2 Gün(12 saat)
Kimler Katılmalı ?
Üst Kademe Yöneticiler - Orta Kademe Yöneticiler.
Katılımcı Sayısı
20 kişi
*Katılımcılara eğitim notları ve sertifikalar verilecektir. - *Eğitim detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.